When you're 23!

Jahaja, så var ännu en helg över! Och jag tror tyvärr jag har fått någon slags förkyldning nu efter denna fullspäckade helg. 
 
Fyllde ju år i fredags, vilket ju alltid är trevligt! Jobbade dock hela dagen lång, men fick tårta och lite presenter i ingelstad på kvällen. Så lite firande blev det :) sen var det jobb hela lördagen också. På kvällen bjöds det på festligheter hos Josefine, som har fyllt 25! Dock var detta i juni, men bättre sent än aldrig heter det ju ;) det var iaf väldigt trevligt. Med god tårta, lite lek och annat skoj! Min trötthet kom ifatt mig ganska tidigt på kvällen tyvärr, så jag avrundade kvällen medans de flesta andra drog ner till stan. Hoppas de fick en rolig utekväll :)
 
Ställde klockan på 9.20 igår och så fick det bli en snabb dusch för att sedan börja förbereda för lite tårtkalas i 2 omgångar hos mig! Men först fick jag öppna lite presenter från Andreas. Fick presentkort på massage! Gud vad härligt, blev jätteglad! <3
 
Jag och Andreas gjorde 2 tårtor och fixade lite annat också :) sen kom första delen av gästerna som bestod av min fina familj och min syrras pojkvän :) fick jättefina presenter och hade så himla trevligt! Mamma och pappa hade till och med med sig mat så att vi skulle hinna äta något innan vi skulle fika igen ;) jättegulligt! Sen åkte de vidare och en stund senare kom Cissi, Erik och Agnes, som snart är 1 år. Hon är ju världens sötaste 1 åring måste jag säga! :) Sen kom även Stefan och Tina och hunden sandeman och andreas farmor :) Jättekul att alla kunde komma, var så himla mysigt och trevligt! Och så blev jag helt rörd av alla fina presenter! Fick verkligen jättefina saker :) känner mig lite bortskämd nästan! 
 
Sen blev det kväll, och efter lite städning och diskning så åkte vi hem till andreas och hade lite allmänt mysigt :)
 
Fick finfina blommor!
En lite suddig översiktsbild! :P
Fick ännu mer finfina blommor! :)

Kommentarer
Postat av: arnold

Låter som en bra helg. Och tack själv för en trevlig kväll hos Josse :)

Svar: :) ja tack själv! Var roligt! Synd som sagt att min trötthet visade sig ganska tidigt ;P ha det bra :)
walkingby.blogg.se

2012-09-17 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0