Rain, go away

Åååh. Är det inte typiskt. Här är man lite snäll och tänker på miljön och väljer att gå till affären att handla. Det är ju inte alls långt. Men när det kommer världens jävla ösregn preciiis när man betald och klar att gå, ja då blir det genast mkt längre. Fick kämpa mig fram med 2 fulla och tunga kassar och samtidigt envisades jag med att ta fram mitt lite halvsöndriga paraply (efter andra såna här historier). Mina byxor blev ju helt genomblöta så utan det hade hela jag blivit en sjö! 
 
Nu sitter jag här och har ont i mina armar och händer. Jag som tänkte gå en runda sen, men tror jag ångrar mig om vädret ska vara såhär lurigt. Var jättefint väder när jag gick. Men aja, Välkommen till Växjö, typ. 
 
Sen när jag ändå håller på så har jag fått en (googlade fram) vagel på mitt ena ögonlock. Har varit helt svullet igår och idag. Sen är det en stor varig grej som gör värsta ont. 
 
Så, nu har jag nog klagat färdigt för idag...
 
:) avslutar med en smile, och hoppas att mitt humör hänger på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0