Myshelg!

Ännu en helg har passerat, och även denna har varit bra! Dock lite lugnare än förra, men det kan behövas ibland. I lördags blev det storhandling på citygross och efter det en spontan fika hos andreas farmor! :) alltid så mysigt att komma dit och hälsa på! Även Cissi, Erik och Agnes var där! Agnes lekte runt och var sådär supersöt som alltid :) det är så kul att se på små barn, när de hela tiden utforskar och lär sig nya saker. Svårt att tänka sig att man själv varit sådär liten :) 
 
När vi kom hem sen så gjorde vi jättegoda hamburgare med klyftpotatis! Yumyum. Sen kollade vi på en ganska bra film, Prometheus (eller något, inte det lättaste att varken uttala eller stava till :P). Höll mig klarvaken igenom hela filmen, vilket är ganska ovanligt för att vara mig ;) så det måste ju bli ett bra betyg! Dock ett sånt där dåligt slut som innebär att det kommer en uppföljare så småningom. 
 
Igår blev det filmtajm igen, The lorax hette det och var en sån där mysig barnfilm. Lättsam och söt kan man sammafatta den :) det är ju skönt att titta på en film utan att behöva tänka så mkt! 
 
Nej nu ska jag nog ta tag i denna dagen! Har faktiskt varit lite duktig och sprungit en runda efter frukosten. Man får ju så mkt energi efter en springtur :) kunde inte låta bli, var ju så fint väder med sol och allt! Lite småkyligt, men efter en stund blev jag väldigt varm kan jag ju berätta!
 
 
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0