Move again!

Hej! Har fått klagomål för dålig uppdatering (i somras typ) och jo, kan nog hålla med. Men om du kikar in här snart igen Sanna, så blir du kanske positivt överraskad! ;D 
 
Jag har inte haft så mkt intressant att skriva om, det är väl anledningen. Jag har jobbat, haft 4 veckors semester för första gången i mitt liv (då borde jag ju iofs haft tid över att blogga, men hade tydligen fullt upp då med). Nu är jag ledig ganska mkt igen och kollar runt efter något intressant att plugga kanske. Får återkomma med det!
 
Jag ska flytta nu igen! Lagom till att jag hade bott i min lägenhet i ett år (1 september) sa jag upp den. Den 1 november flyttar jag och Andreas till en lägenhet och får testa på sambolivet! :) vi umgås ju varje helg och så, så vi är ju ganska vana iaf ;) ska bli kul iaf! Och lägenheten ligger i ett jättefint område, så det ska nog bli bra!
 
Men... det är så mkt att fixa innan flytt alltså! Säga upp alla avtal man har hit och dit. Det kanske bara är jag som hakar upp mig på detta. Men jag fattar verkligen ingenting. Har suttit och letat info här i mer än en timme och känner mig inte något klokare alls! 
 
Nej, jag vill bara ha det överstökat. Ska ha förbesiktning idag vid 13.00. Sen får vi se om jag kanske ska ha någon visning av min lägenhet till någon!
 
Återkommer kanske imon ;)
 
Hann ta lite bilder på semestern iaf! :)

Kommentarer
Postat av: arnold

Tack för uppdateringen. Fortsätt så :)

Svar: hehe ska bli ;)
walkingby.blogg.se

2012-09-16 @ 02:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0