Keep it up!

Nu ska jag sova! Tänkte mest bara att jag skulle skriva hej för att hålla mig fortsatt aktiv i bloggen ;)
 
Har haft en bra dag, både idag och igår! Var en sväng på stan (läs H&M, varför fastnar man alltid där? :P) och kollade in höstmodet litegrann! Fick väl med mig en sak eller två hem också! :) men var där inte alls länge, för jag och andreas hade bestämt lunch hemma hos honom klockan 12! Vi åt världens godaste mat som han även bjöd på i helgen :) smördegsinbakad kyckling med fyllning, klyftpotatis och världens godaste sås! Alltså, det var så gott :) 
 
Sen skjutsade han hem mig, och jag vet inte vad jag har gjort sen dess riktigt. Gick en runda! Tror det var en falsk förkyldning som härjade igår, för idag känner jag inte av det alls. Men jag brukar få vad jag kallar "allergi-dagar" ibland. Och igår var nog en sån dag. Vet dock inte vad jag kan vara allergisk mot. 
 
 
Avslutar med en mysig strandbild från i somras :)
 
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: arnold

:)

Svar: hehe tack för att du är en så trogen läsare ;) ska skriva mer nu bara för det :)
walkingby.blogg.se

2012-09-19 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0