Complicated stuffs

Ännu en ledig dag. Passar ju bra nu när jag har lite att fixa inför min födelsedag på fredag. Dock så jobbar jag just på fredag och lördag, så det matchades ju inte in så bra kanske. Men så kan det vara. Får helt enkelt träna på att förbereda, vilket ju kan vara bra. 
 
Fattar fortfarande inte det här med att säga upp avtal. Allt hänger ju ihop med något ju. Kunde tydligen inte bara säga upp mitt bredband, eftersom att det är 3 månaders uppsägningstid på uppkopplingen. Det låter lite orimligt för mig. Måste man liksom ha tillgång till internet bara för att man har uppkoppling? Jag flyttar ju liksom 1 månad innan min lägenhet går ut. Inte kommer jag sitta här och surfa, har ju inte ens någon el då. Men tydligen gick det inte att säga upp mitt bredband, trots att det stod att det var 1 månads uppsägningstid.
 
Om någon lite mer kunnig läser detta nu, så är jag nog lite trög enligt den personen... höhö.
 
Och så var det ju det här med städningen inför flytten. Cheeeeses, hur ska jag klara det? Och utan el och vatten dessutom? Den har jag ju flyttat till den nya lägenheten den 1 november. Får snylta vatten hos någon eller nåt. För jag gissar att det stängs av efter den 1 november. 
 
Aja, det löser väl sig på nåt sätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0