Plugga?

Hejhej! 
 
Jag satt och funderade hela dagen och kvällen igår på vad fasen man ska plugga/göra med sitt liv. Gah, jag får panik. Har gått igenom alla skolors utbud känns det som, men hittar inget som passar mig. Jag är ju ganska försiktig av mg, ingen som bara kastar sig in i såna saker. Och det kan ju vara en stor nackdel. För man måste ju testa först innan man vet om det är något intressant.
 
Och om jag hittar nåt som jag kan tänka mig, ja då snokar jag vidare hur arbetsmarknaden för det ser ut inom de närmsta åren. Det ser alltid mörkt ut såklart. Bara att kolla vidare...
 
För man vill ju helst få ut något av det om man pluggar. Så att plugga något som kan behövas i många jobb verkar ju bra! Sen vill jag ju helst plugga distans, eller här i Växjö.
 
Jaja, löser väl sig! Orkar bara inte fundera över detta mer just nu :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0