Wash it off

Hejhej! Nästan en månad har gått (och typ 3 månader sedan jag uppdaterade här) sen jag, eller vi, flyttade. Så numera är man sambo och jag bara känner hur vuxenpoängen kommer smygande. Typ. 
 
Har haft så himla fullt upp, så att jag knappt vet med vad. En dag har typ känts som 2 timmar nuförtiden. Men ja, vi har ju fått upp det mesta i lägenheten förrutom tavlor och hyllor. Men sen vet man ju inte om man kanske ändrar någon möbel eller två. Får se. Jag brukar ju tycka om att inreda och så, men just nu har jag ingen lust alls. Det är ju typiskt.
 
Hade ju varit kul att bjuda på lite bilder, men överföringssladden till datorn är alldeles för långt bort. Är för lat. Sooorry. Har varit väldans effektiv och virrade efter frukosten omkring i skogen här intill i en timme i jakt på en bra promenad/springrunda. Fanns ju hur många vägar som helst. Och att jag gick mitt i ett älgjaktsområde är en annan historia... stötte på en jägare som vänligt undrade vart jag tänkte gå nånstans. Jag mumlade något och vände hemåt istället!
 
Har även tvättat 2 maskiner på typ 5 timmar. Inte alls vad jag är van vid. Men det är ju så, det går långsammare när man har tvättmaskin i lägenheten. Tvättstugor är underskattade!
 
Bakade iaf knäckebröd och muffins under tiden, så fick något mer gjort iaf :)
 
Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0