Don´t ask me how

Hej!

Jag har försökt att få denna dagen att gå sakta, men känner att jag inte riktigt hunnit med allt jag ville göra ändå. Som vanligt! Unnade mig iaf lite sovmorgon till halv 9, och sen blev det lite träning med min kära motionscykel som har fått vara min vän under vinterhalvåret. Det är för kallt att gå eller springa då tycker jag. Har dock inte hunnit träna så mkt under julen och det, men det blir väl så :P

Jag använde mina nya mystofflor jag fick i julklapp, men självklart så råkar jag spilla ut hur mkt kaffesump som helst på golvet (och skåpet, fråga mig inte hur detta gick till!). Sånt händer alltid när jag har nya saker på mig :P

Nu när snön kom och allt så tyckte jag tydligen att det var en bra idé att plocka ner alla mina julsaker. Så ute är det julstämning och i min lägenhet är det typ vårkänsla :)

Även om det inte varit så mkt vinter detta året så är jag redan trött på den typ. Visst snö kan vara lite fint och mysigt att titta på. Men att vistas i det är mest bara kallt och halt :P

Det är så tråkigt och jobbigt att skrapa bilen från frost också. Sen så fryser ofta nyckelhålet igen också, vilket hände senaste i söndags faktiskt. Jag hade umgåtts med bästa TH en stund (var väldigt roligt att ses!) och sen skulle jag köra till andreas efteråt. Men självklart så var båda låsen igenfrysna, så jag fick ringa sötis så att han kunde hjälpa mig :) så han kom med sin sista skvätt låsspray och fick upp min dörr! Att han sen råkade låsa in nyckeln i sin egen bil är en annan historia ;P men det var bara att ta min bil och hämta hans extranyckel och sen tillbaka till mig och sen köra iväg igen!

Nu måste jag laga världens godaste fisksoppa! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0