Utedag

Heej! Jag råkade gå en lite väl lång runda på nästan exakt 2 timmar innan, så efter dess är jag helt slut! Haha, känner mig helt frusen och trött. Känns ungefär sådär som det kändes efter en utedag på lekis :P så, njae det är ingen smart idé att gå så länge om man vill få ut något mer av dagen också.

Har typ suttit framför datorn i soffan sen jag kom hem, och tagit igen lite program jag missat i veckan :) det där med "play" är en bra uppfinning!

Jag hade planer på att baka idag, så ska nog försöka orka med det efter maten jag tänkte laga nu. Det blir säkert bra. :)

Helgen har varit bra! Hann med allt från jobb, födelsedagsfirande av syrran (som blivit 25 år!), fest, heminredningsparty med mamma ;P och mys med min älskling! Och att jag fick hänga några timmar med min underbara vän th får vi inte glömma! Hon och robin kom och hälsade på mig i lördags innan vi drog på fest hos jonas :) det är så synd att vi inte kan ses så mkt nuförtiden, men man får försöka planera helt enkelt!

Nä, nu ska jag hänga i köket en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0