Helg med en hund :)

Hellu! Har varit ledig några dagar nu. Hade inte varit fel med mer ledighet, men jag börjar vid 14.30 idag. Så det kan jag väl gå med på... ;P

Helgen har varit mys med hundpassning bland annat, och jag insåg mer och mer att jag vill ha en hund någon gång i framtiden! Har alltid velat ha en, men efter att jag önskat mig en hund varje födelsedag sen jag var 9 eller nåt så insåg jag att jag nog fick lägga den önskningen på hyllan :P och just nu hade jag inte klarat av att ta hand om en hund, utan det är något jag får vänta lite till med!

Utöver det så blev det även mys med världens finaste pojkvän! <3 bakade världens godaste muffins med mini-marshallows på! Yummiiee

I torsdags besiktigades min bil, och det gick bra i början. Men sen visade det sig att det var alldeles för höga värden av... nånting. Så den gick inte igenom. Får se hur när och var detta problem kan fixas, inom en månad iaf!


Hihi, sandeman är så söt! :D

Nu måste jag skynda litegrann. Måste fixa till mig, äta och skicka iväg ett paket. Har sålt mitt första objekt på tradera liksom ;P


Kommentarer
Postat av: therése

haha ;) så du fick den såld? elelr vad var dt för nåt nu igen..? kavajen?? :)

2011-05-31 @ 21:56:04
URL: http://www.metrobloggen.se/teezan
Postat av: tessi!

Höhö, jepp!

2011-06-16 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0