Pirates

Skönt att vara ledig en lördag måste jag säga! Har jobbat ett antal lördagar i rad nu, men jag har oftast inte så mkt emot att jobba då egentligen. Det går riktigt fort dom dagarna, då vi stänger vid 17.00. Så man kommer ju hem senast halv 6. Om det inte är typ jubileum och jättemkt folk som inte vet att vi har öppet till 17.

Har iaf hunnit med att gå en runda med th, duschat och sen så fick jag för mig att jag skulle rensa lite kläder. Slängde ner typ en hel låda med kläder på golvet, och i samma sekund så ångrade jag mig och nöjde mig med att kolla igenom de och sen vika ihop de lite finare än innan. Hittade iaf några kläder jag glömt bort, så ska nog ta på mig något av det snart :) väntar på min älskling som håller på att fixa på sin bil! Han skulle ringa när de är klara. Han har iofs råkat ringa två ggr när han haft den i fickan eller nåt ;) höhö. Men efter en stunds "Hej, Halllåå" från min sida insåg jag att det nog var av misstag ;P

Vi ska iaf på bio idag vid 21.30, så innan dess måste de väl vara klara iaf ;) pirates of the carribean (haha, okei undra hur mkt jag stavade fel på det?)

Är jättehungrig nu så ska ta mig ner och hjälpa till med maten! :)


Lite bilder som tagits på sistone!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0