Like this

Heej!

Jag sitter just nu och äter frukost och har det mysigt. Gillar vädret lite idag, nästan lite höstigt. Höhö, men det får inte bli höst redan nu. Lite sommar vill man gärna ha först :)

Tänkte iaf strax gå en liten runda innan jag ska köra till jobbet vid 12. Får bli en pytteliten runda, men hellre det än ingen alls ;) har nämligen lite andra saker att fixa, vilket betyder att min tid för bloggskrivande går ut typ nu!

Jag åkte till andreas igår. Slutade vid 19.15, och kunde inte köra förrän halv 9 typ. Även om vi inte hann ses så länge så är det alltid värt det att typ köra fram o tillbaka ;) för det är ju för mysigt att vara med honom! :) Snart är det ju helg också så då finns det ju lite mer tid!

Have a nice day!


Fick en trisslott, utan 1 miljon kronors vinst denna gången med :(


Haha, ganska mkt egobilder pga testning av min systemkamera! Weey, värsta kul! Men tar lite tid att lära sig allt :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 01:16:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0