Ironic

Efter mitt inlägg igår ökade statistiken drastiskt! Så jag kände mig lite tvungen att skriva en rad eller två nu. Trots att jag har massa andra grejer jag vill göra. Och trots att jag är trött och vill sova.

Höhö okei, jag var ironisk. Eller menar jag skeptisk? :P andreas brukar vanligtvis hjälpa mig att reda ut de där begreppen, men han är inte här just nu! Får fråga imon om vi ses då förhoppningsvis :D jag har verkligen svårt att skilja på ironisk, skeptisk och sarkastisk. Men det är inget jag skäms över :P

Tröttheten börjar ta över, så ska nog faktiskt ta besöka sängen! Nuförtiden är jag trött hela tiden, det kvittar om jag sover 8 timmar per dag (försöker jag göra iaf :). Jag kanske behöver sisådär 10 timmar egentligen...

Jag vet iaf att man blir helt skum om man inte sover tillräckligt. Det är ju helt sjukt egentligen vad sömn kan göra :) but i like it! Gonatt och sov gott! <3


Kommentarer
Postat av: Siri

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 00:47:35
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Nicole

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 21:35:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0