Here we go again

Idag när jag umgicks med min fina vän Th, så kom ämnet om mitt icke aktiva bloggande upp. Höhö, så tänkte att det kanske är dags att uppdatera litegranna.

Det har ju hänt så mkt sen senast. Den där visdomstanden hela mitt senaste inlägg handlade om kom aldrig upp. Den har fortsatt att besvära mig till och från, men som tur är har jag inte behövt uppsöka tandläkarn (än). Jag ser inte fram emot den dagen jag antagligen måste dra ut den... nog om detta. Det var inte meningen att även detta inlägg skulle handla om visdomständer ju :P

Lite roligare än så måste det ju bli. Fast nu när jag tänker efter så blir det nog inte roligare än så, känns nämligen som att jag inte hunnit göra så mkt kul sen senast. Tiden går ju alldeles för fort och jag hinner verkligen inte med.
Jag går och ser fram emot saker som ska hända, och som jag vill ska hända - och så glömmer jag att leva just nu. Big mistake.

Känner mig iaf väldigt glad över att jag har så fina människor runt mig! :) Även om min bästvän th ska flytta till ett annat län på obestämd tid så vet jag att vi kommer försöka att ses så mkt som möjligt ändå! Även om vi varit liiite dåliga på det ett tag nu. En biverkning när man tar det där steget till det så kallade "vuxenlivet" är ju tyvärr att man inte får så mkt tid över längre... men vi ska kämpa för vår vänskap! Det vet jag iaf att jag tänker göra ;)

Vi hörs när vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: therése

haha "th ska flytta till ett annat län" ;) du kan inte riktigt släppa att jag inte kommer bo i kronoberg längre ;) hahahahaha, du är så rolig. men jag kommer i alla fall också engagera mig i att vi ska ses så ofta vi kan, har btw fått mitt sommarschema nu och komme rha massa tid över till att ses! äntligen en sommar där jag inte bor på jobbet :D (jobbar inte EN ENDA LÖRDAG!!)

2011-05-19 @ 14:12:45
URL: http://metrobloggen.se/teezan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0