Red day

Heej! Vad skönt det är med röda dagar! Har inte gjort alls mkt idag, men det känns helt okei, bara för att det är en röd dag liksom ;)

Drog in till andreas vid 2 tiden, där jag fortfarande är! :) alltid så mys att vara med min sötis! Han är ledig fram tills tisdag nu! Själv jobbar jag både imon och på lördag. Börjar iaf inte förrän vid 11 imon, så lite sovmorgon blir det iaf! :)

Th bor nu, från och med igår, på annan ort :P känns lite konstigt, men det blir ju så. Vi kommer ju försöka ses så mkt vi kan liksom!


Vi vet hur man sminkar sig ;)


Nu ska jag nog ge mina tänder lite uppmärksamhet!

Puss!


Kommentarer
Postat av: therése

jag lyckades med att se hemsk ut iaf :P haha. och "annan ort" låter så sjukt bonnigt ;) haha, du är så rolig.

2011-06-06 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0