Breathable

Tjoho!

Idag har jag varit både seg och effektiv. Fast mest seg. Har typ bara varit effektiv i några minuter åt gången. Men gick precis en runda (poweeerwalk ;P) i lite över en timme. Så det får räcka för idag, typ. Inte för att jag vet om det är mina fötters bästa, har både skoskav och blåa tår. De är lite lätt misshandlade för tillfället. Det är grymt irriterande när man känner för att gå i världens tempo och så hindras man av ett litet skoskav :P

Hade iaf nya skor (förklaringen till skoskavet) och nya sköna träningsleggings, eller vad det heter! Fattar inte varför jag inte köpt såna tidigare? De är ju jättebra och kan tillomed andas ;D väldigt funktionella då de funkar både när det är varmt och kallt läste jag :)

Aja. Har varit ledig idag! Jobbar bara 3 dagar denna vecka, men det känns rätt skönt. Nästa vecka börjar nämligen sommarschemat så då blir det lite mer jobb. Förra veckan var också lugn, var ju tvungen att var ledig när min bror tog studenten.

Han har förresten redan gått över till arbetslivet. Han tog studenten i onsdags och började jobba i måndags :P fast nu när jag tänker efter så började jag ju med jobba direkt efter studenten. Eller lite innan rättare sagt! :)

Får se när jag känner mig redo för plugglivet igen. Ska kanske börja lite lätt i höst med en distanskurs. Har iaf planerat det, måste söka innan augusti nån gång!

Pretty close. Pretty big nose :P lite kul, ordet pretty kan ju betyda två helt olika saker. I detta sammanhang betyder det "ganska". Höhö.

Pusshaj!


Kommentarer
Postat av: therése

jag vill inte gnälla eller klaga eller så men jag har varit inne på din blogg typ 150 gånger sen du skrev detta ;) hihi.

2011-07-15 @ 00:35:00
URL: http://metrobloggen.se/teezan
Postat av: Tessi

höhö, problemet är snart åtgärdat ;)

2011-08-19 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0