Snooze

Hej!
Denna dagen har ju gått ovanligt fort måste jag säga. Kan bero på att vi råkade sova till 13.00 istället för 9.00. Men till försvar så har jag att vi inte somnade förrän kanske halv 4 nån gång, och att det är sista dagen på ledigheten! Så vi kom på att det var ok att sova så länge :) när vi väl hade tagit oss upp, så fanns det ingen mjölk till mitt kaffe :O så då erbjöd sig världens sötaste andreas att åka och köpa! Han är ju verkligen världens gulligaste!

Det var en kul kväll igår! Började med lite firande/förfest hos Sarah, där det även bjöds på mumsig tacos :) vi körde en rolig förfest-lek som th och sarah tagit med sig hem från deras australienresa! Blev en hel del skratt där! Sen blev det buss till stan vid 11, och efter en del beslutsångest valde vi att gå till oleo en sväng. Blev massa dans, ibland kom det tillochmed en och annan bra låt att dansa till :P

Regnet öste ner lagom till hemdags, och jag frös lite halvt ihjäl. Men sen kom min sötis och räddade mig! :D

Nu ska jag packa litegrann, och sen blir det läggdags! Är inte alls van vid att stiga upp tidigt längre :P

Vem vet, kanske håller sig mitt aktiva bloggande i sig. Den som kikar in här får se ;)

Puss!


Det känns verkligen som höst nu. Hej så länge, sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0