Check in

Hejhej! Är mitt uppe i allt packande här, men tänkte ta en paus och kika in här lite. Egentligen så gör jag massa saker på en gång, det är lite så jag fungerar :P kan typ inte bara göra EN sak i taget. Konstigt, men jag tror inte mitt tålamod är det bästa kanske.

Iaf så är det jääkligt kvavt idag. Gick en runda innan och höll på att svettas ihjäl. Inte en enda blåst svepte förbi mig. Idag är "den sista sommardagen" säger alla. Jag tycker mer det känns som en lagom varm höstdag. För mig blev det höst för längesen typ :P

Nästan hela veckan har spenderats med världens underbaraste Andreas! Vi fick någon tråkig förkyldning, men vi har haft det så härligt och mysigt ändå :) allt är kul med min sötis! :)

Nej, nu ska jag väl göra mig iordning. Ska iväg till Sarah om en timme som har fyllt 20 år! Det måste ju firas :D Nu måste jag rota fram något trevligt klädesplagg från min garderob!

Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0