The other way around

Hejhej!

Är ledig idag, vilket jag även var igår :) väldigt skönt måste jag säga!

Igår var jag hos th en liten stund och sedan drog jag in till andreas vid 5 tiden! Jag hann med ett klipp av th's syster sarah! Är alltid skönt att bli av med sina slitna toppar :) sen fick jag även vara försökskanin på massa hårprodukter som luktade godis! Mitt hår blev helt lent och fint :D

Idag så passade jag på att åka till jysk för att köpa en hylla, men nehe, då var den såklart slut. Bah, jag som hade värsta planen :P menmen, den var kanske ändå liiite för hög. Så nu funderar jag på att beställa en annan hylla från ikea istället. Jag orkar inte åka dit en gång till, då jag varit där två ggr i somras :P

Snart ska th komma till mig en stund innan hon ska vidare till robin! Så det blir som igår typ, fast tvärtom ;P vi ska kanske försöka hinna med att gå en liten runda i det fina vädret bland annat :)

Pussohej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag tycker att Lerberghyllan är stabil. Däremot bör den skruvas fast i väggen om man har småbarn, för den är väldigt klättervänlig ;-) Har man inte småbarn fungerar den bra utan att skruvas fast. Vi har den bredare varianten också. Den har vi i förrådet och den är inte fastskruvad i väggen och det fungerar bra ändå. Hoppas det var till någon hjälp!

2010-09-22 @ 19:16:23
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0