Goodbye for now

Hejhej! Tänkte det var dags för en liten uppdatering bara för att! Fattar inte var all tid tar vägen? När ska man hinna med allt har länge varit en fråga för mig :P fast nu lär det kanske bli lite tid över när th i skrivande stund är på ett flyg påväg till Sydney. Har försökt att träffa henne nästan varje ledig stund tills idag när hon och Sarah åkte! Var med hennes familj och vinkade av dom och sa hejdå för ett litet tag. Närmare bestämt tills den 11 mars! Shit, har fortfarande inte klurat ut hur jag ska klara mig utan min bästa vän så länge. Men det får gå helt enkelt. Vi ska snacka över facebook och skype och såna grejer ;)

Hoppas iaf på att det blir en riktigt grym resa för dom och att allt blir bra för dom där nere! :D

Vad har med hänt sen senast? Vi drog på en liten tripp till Malmö för ca två veckor sen för att se på Volbeat! Och det var riktigt kul :) de är ju så bra! Dock blev man ganska otaggad av de två förbanden som såklart skulle sjunga i en evighet. Men så fort volbeat tog över scenen blev det andra grejer ;) dock blev trycket lite för stort för oss som stod ganska långt fram, och vi fastnade och trillade nästan ihop i en hög och sådär. Men vi backade några steg och då blev det bättre :) lite synd bara att jag kanske inte har så anpassad längd för konserter ;P men såg rättså bra iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0