Waiting for hot days

Hej! Hade en mysig ledig dag igår :) jag kände mig dock inte så frisk men nu mår jag lite bättre. Och det är ju tur det för jag börjar jobba om 45 min. 11 - 20.15. Ser inte riktigt fram mot detta, meeen jag var ju ledig igår. Och egentligen så vill jag ju jobba så att man får in lite pengar på sitt konto ;P

Nu har jag lite bråttom här, måste byta till typ vinterkläder för det är ju jäkla kallt på jobbet. Fryser när jag tänker på det :P men några tjockiströjor ska nog fixa det hela. Sen kan jag ju tänka på att jag om några få dagar sitter i ett lite varmare land och inte kommer behöva några tjocka tröjor förhoppningsvis ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0