It's always sunny on sundays

Heej! Här sitter jag och slöar litegrann. Är för ovanlighetens skull hemma en söndag. Brukar ju oftast hänga hos min sötis då ;) men idag fick jag ta mig hemåt pga deklarering och provkörning av min bil som pappa köpte igår :) den var nästan för billig, men det var som såhär att det var en student som inte hade råd med den mer för det var lite småfel på den som skulle fixas. Men det kunde tydligen min pappa fixa så det är ju bra :) det går att köra med den iaf, men den måste besiktigas innan 1 juni. Den funkar liksom för ett tag tänker jag mig ;D

Har iaf haft en mysig helg! Det blev lite valborgsfest i fredags efter jobbet som slutade vid halv 6 för min del. Sen har jag myst med min sötis som inte mådde alls bra igår med huvudvärk och grejer! :( men jag försökte ta hand om honom så mkt som möjligt ;D

Idag så drog th och jag till carro en snabbis för att säga hejdå för ett tag! Hon ska nämligen dra utomlands på obestämd tid! Hoppas att det går bra för dom där :)

Eftersom att jag varit lite dålig med uppdatering här så kommer bilder från både förra och denna helgen! Haha, fast iofs så har jag nog totalt ca 3 bilder från denna helgen. De flesta är alltså från förra ;P

Förra helgen:






Denna helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0