Måla och resa

Hej! Har precis målat ett andra lager på mina väggar. Så nu är det helt vitt, förrutom på en vägg där en tapet ska sättas upp. Blir nog snyggare än innan iaf ;D jag känner mig lite smått stressad för tillfället, men har iaf nästan fått ihop min packning nu. Så det känns ju bra, för om några timmar ska mamma köra mig till stan så ska jag vara hos min sötis tills imon! :) Min stora resväska ska även följa med, det är därför mamma ska köra mig. Egentligen är den inte så jättestor, men det är bara jag som tycker det för att när vi var i turkiet hade jag typ en liten weekendväska med mig. Den hade jag även när jag var i sthlm i typ 2 dagar :P

Nu ska jag lägga in lite musik i min mp3 jag inte använt på jättelänge. Men en sån kan ju behövas när man reser :) Sen måste jag tvätta av min målarfärgen och fixa mig litegrann!



Hoppas på att det blir rätt så bra väder i cypern denna kommande vecka förresten ;) pleeease.

Pussokram!


Kommentarer
Postat av: Larsson

Du måste ta kort på rummet sen! Det blir nog jättefint :)

2010-05-18 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0