One or two

Det verkar vara förkyldning på g. Inte kul, men det finns ju värre saker. Och så finns det bättre saker, bland annat att umgås med en sötis trots att han är förkyld ;) hihi.

Men jag har ju varit ledig igår och idag iaf. Lite typiskt att jag började må dåligt idag när jag ska jobba imon! Men får helt enkelt ta med mig en liten förkyldningskur till i form av alvedonpaket och kanske lite tepåsar :) haha.

Är ju antagligen ledig torsdag och fredag med så det ska nog inte vara några problem. I helgen måste jag dock måla om i mitt rum, men inte helt ensam, så det fixar väl sig! Det är ju lääänge tills helgen ;P

Nu ska jag sova här och hoppas jag vaknar upp pigg och glad imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0