Weddingcake

Jag sitter här och äter bröllopstårta just nu! Det är nämligen så att min syster gifte sig igår... tss, nä nu skojar jag! Anledningen är för att min mamma är lite söt och köper hem allt nytt hon ser, och denna gång råkade det alltså bli en bröllopstårta :P den var ju god, men känns lite onödig måste jag nog säga ;P

Nu när jag undersökte saken lite närmre så såg jag att denna tårta är skapad endast för att victoria ska gifta sig i sommar... nämen åh, så nödvändigt ;P



Jaja. För att byta ämne så kom jag hem från jobbet för en timme sen. Skulle egentligen slutat vid 17.00, men sen blev det 19.00 ist. Egentligen hade det varit rätt skönt att sluta vid 17, men äh jag var ju ledig hela förra helgen. Sen ska jag ju ändå jobba imon hela dagen med, så två timmar till gör väl inte så mkt! Men herregud vilken stressig dag det blev. Det fattades typ minst en person på varje avdelning, så man fick ju springa runt som en idiot hela tiden. Först skulle jag vara på kläderna, sen i kassan och sen på cafet. Sen skulle jag vara på alla ställen på samma gång :P aja, hoppas det blir lite lugnare imon!

Nu borde jag äta lite mer tårta ;)


Kommentarer
Postat av: Larsson

"Det är nämligen så att min syster gifte sig igår.." Haha. Det vart ju festligt!

Jag ska absolut ha en sådan tårta när jag gifter mig. Den är säkert billig och bra.

Det är så gulligt att mamma köper alla nya saker! Och bra :)

Hälsa alla! Puss

2010-03-27 @ 10:18:13
URL: http://outlawscumfuc.blogg.se/
Postat av: Tessi

Haha jaa jag tänkte skoja till det lite ;) ja det är ju billigt och bra liksom, tss :P ja mamma är så gullig! Hoppas ni hade roligt när de hälsade på er :D kraam! saknar dig!

2010-04-12 @ 19:46:34
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0