Soon

Idag blev jag väckt vid 8 av att min mobil ringde, vilket jag var lite sådär halvberedd på ändå. Av någon anledning kände jag på mig att jobbet skulle ringa ;P somnade inte särskilt tidigt igår precis, men bestämde att om dom nu skulle ringa så skulle jag jobba. Så det fick bli 10 - 15. Sen ska jag ju jobba lite mer i slutet av veckan så det gör inget att det blev så lite timmar tycker jag! Det var väldigt skönt med ett så kort pass, för jag kände mig så stressad hela dagen idag av nån oförklarlig anledning :P men när jag slutade så försvann stresskänslan och jag blev glad igen! :)

Wellwell, över till något roligare! Th frågade mig igår om jag var sugen på utlandsresa, och jag kom på att jag är väldigt sugen :) så imon ska vi ses och planera, och eventuellt boka, en resa som kommer att bli av i maj eller nåt. Värsta kul! Var ju ett tag sen vi var iväg. Så vi är väl iväg i en vecka där nån gång i början av maj!

Där är några bilder från turiket! Hehe och för skojs skull så gjorde jag en snygg mustach på mig ;) väldigt hett om jag får säga det själv, haha.

Oh snart är det ju desperate housewives! 
 


Kommentarer
Postat av: Larsson

Du får säga till sen när ni vet vart ni ska åka :)

Jag får ta en lugn och behaglig resa till Finland haha.

2010-03-10 @ 09:04:53
Postat av: tessi

Jaa jag ska säga till! :D hehe men det är ju alltid något ju! Saknar dig :)

2010-03-10 @ 12:48:32
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg nu vart ni ska åka :) Hoppas det blir kul!

Saknar dig meed! Men snart flyttar jag hem :D

2010-03-11 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0