Unplanned

Det blev inte någon film igår, ist fick jag för mig att ändra min bakgrund här på bloggen. Så nu vet alla det :P

Dagens planer är ännu obestämda. Det var tänkt att jag skulle ta en skön sovmorgon, men min kropp verkar ha ställt in sig på att inte vakna senare än 9.00. Så jag fick helt enkelt stiga upp då och äta frukost. Det är ju iofs rätt bra att vakna tidigt, då hinner man med mer av sin dag! Jag vet att jag borde städa här lite, min vita matta har fått en gråaktig ton av allt damm :P och jag vill inte ens veta hur mkt damm det är under min säng just nu.

Mamma är också ledig idag, så ska hinna med att umgås lite med henne med! Hon kanske kan hjälpa mig att städa ;) haha.



Axel är världens sötaste och jobbigaste katt ;P nä, men han är seriöst som ett skrikande barn! Fast jag gillar honom ändå :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅH! Fina Axel, saknar honom så himla mycket!

Kan inte du skicka några bilder på honom? Bland annat den du la upp i detta inlägg :) Skulle bli så glad då!

Puss och kram

2010-03-08 @ 10:00:11
Postat av: tessi

jaa han är söt! Jo det ska jag göra :D ska hitta dom sötaste på honom ;) ha det så bra, vi hörs! puss

2010-03-08 @ 10:47:30
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0