Kinda cute

Uh vilken kall dag. Har fryst från första sekunden jag vaknade typ :P jobbade på nedervåningen idag, som vanligt. Även om jag hade två tröjor på mig, så var jag tvungen att ta på mig ännu en tröja. En sån tröja som finns tillgänglig för oss om vi fryser. Alltså en big size xl-tröja som fick mig att se ut som en michellingubbe :) haha.

Imon är det fredag vilket betyder helg! Jag tror jag är ledig imon, eller jag måste nästan vara det med tanke på att mitt hår är supersmutsigt. Haha, nämen. Orkar inte duscha nu heller :P vilket problem.

Wellwell... på lördag blir det först jobb 9 - 17.30 och sen är det förfest och utgång på g!

Nu ska jag nog kolla på en film eller nåt!

Men först en lite söt bild ;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0