Burned!

Har haft en skön ledig dag idag! Och det hade jag även igår (; blir som sagt en lite lugnare vecka denna veckan, men det tackar man väl inte nej till. Om det inte blir för lugnt. Då blir det bara tråkigt :P

Var ju och firade th igår! Hennes familj dök också upp lite senare och då blev det fika med en god tårta, som även var nyttig (; det är ju inte ofta man äter såna tårtor! Sen blev det presentöppning och mys. Kvällen fortsatte lika mysigt när jag drog vidare till andreas :) Kom dit lagom till desperate housewives också ;) haha, men det var inte andreas så intresserad av, så han lagade mat ist. Jag växlade mellan att titta på tvn och på honom. För han är så söt! ;)

Man blir så glad när det är sol, och man hade blivit ännu gladare om det varit varmt också. Men man kan ju inte få allt på en gång


Hade ju inte varit fel om andreas sån här visade rätt temperatur ute, haha. Gick på det först, men när jag gick ut insåg jag att jag blivit lurad ;)

Nu ska jag äta litegrann och se vad tvn har att erbjuda. Jobbet ringde innan och erbjöd mig tre olika jobbpass att välja mellan imon om jag ville! Jag tog ett 10 - 19.15 pass. Senare så ångrade jag det valet litegrann, eftersom att jag nog inte kan låna bilen imon och alltså får vänta en timme på bussen hem... buhu. Jag vill ha en egen bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0