Bokat

Kom nyss hem från sötisen som jag sov hos inatt :) var tvungen att åka hem rätt tidigt för att hinna med laga mat till idag och imon. Ska nämligen sova hos mormor inatt för jag slutar jobba vid halv nio idag och börjar vid 9.00 imorgon. Så då tänkte jag att lite sovmorgon är ju aldrig fel, hon bor nämligen några små steg ifrån börjes ;P skulle egentligen sluta vid 17.00 imon, men det blev visst ändrat till 18.00 ist. Men det funkade för mig :) Innan jag börjar jobba vid halv 3 så ska jag även hinna dammsuga hos mormor en snabbis. Hon har nämligen opererat sitt knä för en månad sen eller nåt, så hon behövde lite hjälp så det är klart jag hjälper till! Så jag har en halvtimme på mig! Men om jag inte hinner så kan jag ju alltid göra det ikv.

OH nu har förresten th och jag bokat vår resa till cypern! Även om vi inte precis har planerat det här så länge så tänkte vi skynda oss med att boka så att det blir av liksom ;) woho, så den 17 maj drar vi iväg i en vecka! Tänkte försöka hitta lite bilder från hotellet/stället vi ska vara på. Hehe jag har nämligen ingen koll på vad det hette eller nånting eftersom att det var th som tog hand om bokningen.



Check it out! Ser värsta härligt ut, fast det gör det väl alltid på såna här utomlandsbilder ;) Vi hoppas på lagom värme, och inte på överhett som 40 grader plus som det var i Turkiet när vi var där. Phew alltså, det var varmt :P

Nu måste jag nog fixa med den där maten jag skrev om innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0