Monday

Heej! Har som sagt varit ledig hela helgen, och det blev lite fest, mkt mys och även lite vila också ;P haha, har varit övertrött och seg nästan hela helgen av nån anledning. Men det beror säkert på att det har blivit värsta tråkiga vädret igen. Har varit hos min sötis hela helgen och kom hem nu för en stund sen. Hade massa saker att fixa, men det mesta är fixat nu :) så nu ska jag äta lite lunch med mamma som är ledig idag! Sen så kommer th hit lite senare så det blir kul! :)

Åh, upptäckte förresten innan att min mejl antagligen blivit hackad eller nåt? Väldigt irriterande, så om nån har fått massa konstiga mejl på engelska från mig, så är det alltså inte jag som sitter och skriver dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0