Birthdays

Vad skönt med en ledig dag! Idag var ju tvungen att vara ledig för idag är det ths födelsedag! Det innebär ju såklart att jag ska dra till henne sen och fira :) det har blivit många födelsedagar på senaste tiden, men det betyder ju tårta och det tackar man ju inte nej till. Fast man kanske inte borde äta det varje dag :P iaf så fyllde min mamma år förra söndagen och min brorsa i söndags. Han fyllde 18 och är alltså numera myndig. Men jag måste erkänna att det skulle kännas skumt att träffa på min lillebror på krogen, hehe. Men man får väl vänja sig :)

Det blev ju rättså mkt jobb förra veckan, så jag hann inte med så mkt mer än att spendera den största delen av min vakna tid på börjes. Men det innebär ju lite mer pengar nästa månad. Eller nej, denna månaden blir det ju. Denna veckan är det lugnt på jobbfronten iaf. Jobbade igår och sen har jag ingen mer tid. Får se om man blir inringd.

Bara för att jag var astrött i lördags när jag kom hem från en stressdag på jobbet så orkade jag inte ta mig till stan där det var förfest och sen utgång till oleo på g! Lite synd, men det får jag helt enkelt ta igen denna helgen möjligtvis! :)

Nä nu borde jag kanske ta tag i mig själv och se till så att jag kan komma in till stan hyfsat tidigt och fira th!

Förresten, idag börjar desperate housewives om jag inte minns fel! Haha, det måste ju ses. Men vi får se om jag kan se det idag, annars är det nog repris på söndag tror jag ;) jag har koll på allt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0