A bit complicated

Helgen är slut ännu en gång, det går ju läskigt fort alltså. Jag har varit ledig idag, och skulle egentligen varit ledig imon med. Men självklart så ringer jobbet och frågar om man kan jobba när man egentligen har lite planer :P hade iofs skrivit upp mig att jag kunde jobba imon, så det känns dumt att säga nej... och jag behöver ju pengarna! Men jag vill ju också umgås med min fina th-vän! Skulle nämligen egentligen träffa henne imon eftersom att hon är ledig då! Hennes enda lediga dag denna veckan kom det fram sen också. Jag trodde att hon var ledig på fredag med. Damn, när man är extrajobbare kan man verkligen inte planera ens en dag i förväg :P skulle även träffa min sötis imon med ju! Aja, men det går kanske att få ihop allt ändå ;) hoppas det iaf!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0