It's history

Heej! Sitter och kollar på scrubs, det var alldeles för längesen jag såg det! Alltid lika kul :) Fick nyss för mig att mitt hår skulle färgas också, när jag såg min fula utväxt i spegeln. Har iofs stört mig på den väldigt länge. Vet dock inte om det blev så bra, men det märker vi nog.

Igår firades sarah som tog studenten! Jobbade först 9 - 18 och sen körde jag raka vägen hem för att byta till lite festligare kläder. Vi tog bussen in till stan efter att jag fått en väldigt god middag med tillhörande efterrätter ;) väldigt gott var det! Kvällen avslutades sen på grace där alla studenter höll till :) måste erkänna att man saknade den dagen lite ;D vi dansade runt lite och sen drog vi vid 1, när det stängde. Gick och väckte andreas, som inte sov ;P mysigt att sova med honom, men sen skulle han iväg och jobba och då var det inte lika kul längre :P hehe, nä men jag sov bra ändå! Sen när jag skulle dra hem så blev jag påhoppad av en söt katt som verkade tro att den bodde hos andreas. Den mjauade surt på mig och undrade varför jag inte släppte in honom! Haha, så söt :)

Har varit ledig idag, men mått lite sådär :( var på pensionsmöte på banken innan, och det känns ju sådär lagom aktuellt. Blev påmind om att jag har ca 40 år kvar till pensionen bland annat :P


Min nya kompis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0