Before I fall asleep

Jag tänkte egentligen gå och sova nu, men sen kom jag på att jag inte börjar förrän 11 imon! Så inte behöver jag sova ännu ;) Har varit fast vid datorn i ett antal timmar nu, och kommer väl antagligen sitta här tills jag somnar. Haha. Nej, jag är ingen datanörd ;P

Jobbdagen var jag inte alls sugen på när jag vaknade idag. Men sen när jag väl var där insåg jag att det inte var så farligt ändå :) jag har varit på värsta braiga humöret idag, och det gör ju väldigt mkt! Tillbringade hela dagen på cafét idag, och satt inte i min kassa en endaste gång. Haha. Men för en gång skull var det inte sådär överkaos där, så denna gången var det rätt kul! I fredags och lördags var det bara jobbigt för det var jättemkt folk och inte alls tillräckligt med personal.

Äntligen kan jag förresten lyssna på lite annat än radio i min bil också! Th fixade en kassettadapter till mig, som gör det möjligt att lyssna på sin mp3, woho! Så nu slipper jag digga med till dålig radiomusik mot min vilja ;P höhö.

Lite bilder kan jag väl bjuda på innan jag somnar!


Träffade ths nyinskaffade katt, iris! En söt liten buse :) Jordgubbstårta måste man ju göra på sommaren. Och den risifruttin rekomenderas, sylten smakar smultron och jorbgubbar! Yumyum. Så leta efter sommarflirt nästa gång du handlar ;)


I lördags bjöds det på utflyttningsfest hos th och robin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0