Me and the moon

Hej! Idag är jag ledig. Men jag vaknade vid 8 och upptäckte att jag hade näsblod... hm, det har jag inte haft på 100 år typ. Sen så vet jag inte om jag ställde mig upp alldeles för snabbt, för när jag skulle ta mig till köket för att hämta ett glas vatten så fick jag en svimmningskänsla och jag kunde typ inte se nånting :( det blev sådär... svart med vita prickar! Men när jag la mig ner så försvann det efter ett tag. Det kan ju iofs blivit så för att jag är grymt känslig för blod så jag brukar bli sådär när det är blod inblandat. Blää, nu är jag värsta rädd att jag ska få näsblod igen och må sådär jobbigt igen :/ men, aja får inte tänka på det helt enkelt!

Måste typ börja städa klart mitt rum nu. Min syrra kommer som sagt hem imon, och hon kan behöva sitt rum där jag slängt in massa av mina saker ;P höhö.

Var ju på ikea i söndags förresten! Det blev en mysig dag med min andreas och min mamma ;) hihi. Jag sov hos sötisen efter att vi hade haft en liten myskväll i lördags! Med både godis och glass inblandat! Haha :) Mamma hämtade oss vid 10 tiden och sen så var vi på ikea tills typ 4 kanske. Vi åt såklart deras goda köttbullar som nästan är obligatoriskt när man är där :P

Andreas hängde med hem till mig och var så söt och hjälpte till att sätta ihop en byrå mamma köpte till mig! :) Det är ju alltid lite jobbigt att sätta ihop såna där möbler, men det gick rätt fort när vi var tre stycken! Sen när den var klar körde jag och andreas till honom igen! :)


Hihi, lyckades fånga dig på en bild där ;) haha, jag gav en puss på tröjan med ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0