Back home

I'm home, förresten. Har bara glömt säga det :P men cypernresan var kul, veckan gick väldigt fort som vanligt när man är iväg! Men det är alltid kul att komma hem till de man har saknat (; men jag var ju där med min bästa vän så henne slapp jag sakna iaf! Dock saknar jag henne nu när vi inte hunnit ses på några dagar, men i helgen ska vi ses iaf! :) Sen så vill jag väldigt gärna umgås med min sötis också, som jag inte kan få nog av (; Änsålänge har jag bara ett kort och bra pass, 11 - 15 på lördag denna helgen. Får se om fredagen blir en ledig dag eller inte ;P

Igår var jag ledig och sarah klippte äntligen bort mitt slitna hår :) det behövdes! Jag är ledig idag också, så snart ska jag och mamma städa mitt nyrenoverade rum litegrann för att sen börja sätta in mina saker. Så inatt kan jag sova i mitt eget rum igen! Har saknat det lite faktiskt ;P

Haha, nu känns det ju tråkigt om jag skulle få för mig att flytta härifrån snart, för nu är mitt rum värsta snyggt! Jag tror det var det som var mina föräldrars baktanke. De vill att jag ska bo här tills jag är 30+ antar jag ;P tss.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0