Update in pictures



Här ser vi lite av min helg i bilder. I fredags jobbade jag till 19, och sen drog jag till andreas och vi hade en liten mysig picknick, tillsammans med några tusen myggor. Men det var mys ändå! Jag skulle jobba även i lördags så jag ställde klockan vid 9. Eller jag trodde jag gjorde det, när jag kollade på klockan lite sådär spontant så var klockan 9.04. Haha, jag är nog lite synsk ;) började iaf vid 11 och slutade vid 17. Sen hem för att duscha och sen in till växjö igen för att grilla hos th! Andreas och jag körde på korv med bröd, majs och marschmallows, medan th och robin körde på lite mer "vuxen" mat ;P haha. Men majsen blev ju lite sådär. Det var ju fint väder även i söndags så andreas och jag gick ner till stan en sväng, och sen hamnade vi vid växjösjön med. En väldigt mysig dag med min sötis!

Ska nog sova snart, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0