I follow you

Hello! Idag är det fredag och helg, för vissa iaf. För min del har jag varit ledig alla dagar utom i tisdags och så jobbar jag imon. Så jag har redan haft lite helg kan man nog säga. Det var väldigt längesen jag var helt ledig en fredag så det ska ta varas på!

Igår hade jag en kul dag med th! Vi gick runt på stan och slösade upp lite pengar och hade allmänt trevligt i regnet. Sen drog vi vidare till ths lägenhet och hon bjöd på mat och kladdkaka! Värsta snällt :) sen snackade vi mest och tiden sprang iväg som vanligt.

Tiden springer visst iväg idag också märker jag nu. Jag hade lovat mamma att städa upp lite i min syrras rum, för hon kommer hem på onsdag! :) Men, får se om jag hinner med det för vid halv 5 ska jag köra in till andreas och sen ska vi vidare på studentfirande! Synd att det är så trist väder idag, men med paraply överlever man allt ;P

Eller ja, idag är ju inte enda dagen det är trist väder här. Det är nog enklare att räkna de dagar det har varit fint väder i växjö (;


Så här såg min dag ut igår! Haha, den tredje bilden är lite kul. Th spillde lite nyponsoppa för att hon skakade den när den var öppen ;) hihi min söta kompis! Ser lite småkul ut när det ligger en gul fläck där ;P

När jag ändå är på g kan jag ju lägga upp en bild jag hittade från grace i tisdags!


Piffade upp den lite med en svart ram runt med ;)

Ha det så bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0