Wanted

Hejsan! Jag har varit vaken ett tag, och gud vad skönt att vara ledig idag. Jobbar bara några små timmar inom sen är jag ledig igen tills på tisdag. I like it :) har varit lite mkt på jobbet de senaste veckorna, så det är skönt att slippa tänka på det idag!

Fint väder är det ju idag också, så ska nog passa på att ta mig ut litegrann snart! Har inga stora planer idag, utan det enda jag vet är att jag ska umgås med th ikväll! Var ett tag sen vi träffades så det blir nog kul :) hon jobbar till 16. Men eftersom att hon nu är tillbaka i ingelstad igen så blir det ju lite lättare för oss att ses ;D

Nu kom mamma hem på lunch så kan ju umgås med henne litegrann. Träffar knappt min familj nu för jag är typ aldrig hemma :P sen när man väl är hemma så orkar man kanske inte alltid vara så social. Men jag ska försöka bättra mig :)


Mmm, i want strawberries! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0