6/7

Jag är för trött för mitt eget bästa just nu tror jag :P har varit en lång och stressig dag idag. Det kanske är därför jag är så trött. Har nog stressat lite för mkt idag, men det blir ju så när det är hur mkt folk som helst överallt och när man behövs på massa olika ställen samtidigt :P motion får man ju iaf ;P höhö.

Hade visst inte så mkt mer på lager för tillfället så jag bjuder på några bilder från förra helgen!


Vi började midsommarfirandet med potatis och sill i ingelstad! Jag höll mig dock till köttbullar ;P sen drog jag, th och robin iväg i ths bil till öland och köpingsvik!


När vi var framme hittade jag en sötis som redan var där ;) en kul helg blev det, åkte hem på söndagen och så fort vi kom till växjö blev det bad :) årets första dopp för min del. Men jag körde såklart tantstilen och doppade mig med en kroppsdel i taget :P haha. Men är det kallt så är det.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0