Friday


Bilder från i fredags! Hängde med th på en filt i hennes trädgård.
Vi fick även sällskap av en igelkott :P



I söndags kom min sötis till mig för att lite senare dra och äta mat hos hans pappa med sambo :) en mysig dag med min sötis, som vanligt! :D
Det var ju så jäkla varmt i söndags så vi fyllde hans nya pool (som tillhör jonas egentligen ;P). När vi var klara och väldigt varma upptäckte vi att vi hade tagit lite för varmt vatten, så det blev mer som ett badkarsbad. Väldigt mysigt var det iaf!
<3

Nu ska jag strax, om bara några minuter, köra mig till jobbet och jobba 11 - 20 typ. Igår drog jag in till andreas efter jobbet och vi hade en mysig kväll! Även om vi inte hann ses så länge. Men alla minuter är underbara med honom <33 hihi.

Oj hurry hurry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0