No sad face

Ojoj det kan tydligen bli varmt i sverige också! Det har man ju märkt av de senaste dagarna :) nästan lite för varmt, men nej, man ska inte klaga! Det är ju inte precis varje dag det är sådär varmt! Som idag till exempel :P idag var det mest bara regn och åska. Fast varmt är det ju iofs ändå.

Har iaf haft en skön helg! Var ledig i fredags och det var så jäkla skönt. Hade nästan glömt bort hur det känns att vara ledig :P höhö. Det blev en mys-helg med fina människor :) jag var inte alls på festhumör trots att jag slutade tidigt i lördags, men självklart så ångrar man sig preciiis i sista sekunden när det är ganska så försent ;P så kvällen fick spenderas med mina päron som var glada över att jag befann mig hemma för en gångs skull! Kollade på en väldigt skum film med mamma, den kommer jag inte se igen. Chloe hette den. Se den inte!

Hm, idag vaknade jag upp på världens skithumör. Humöret höll i sig tills efter att jag hade haft en liten rast, någon gång efter det kom jag på att - nej, varför ska jag vara på dåligt humör för? Jag borde vara nöjd och glad istället :) allt blir bara så jäkla jobbigt om man går omkring och är sur ju :P så efter det blev jag lite trevligare mot mina kunder ;D även om jag inte alls kände för att jobba, så gick det bra. Klockan blev tillslut 18.15 så att jag fick gå hem! Skulle ju egentligen varit ledig idag enligt schemat, men blev lite extra.


Kommentarer
Postat av: therése

hahahah, se den inte!

tack för filmtipset ;)

2010-07-19 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0