Summerday

Gud vad skönt det var att sluta tidigare idag! Gillar passet mellan 8.40 - 14.45 alltså. Men, vem gör inte det? ;P iaf så kom jag alltså hem lite tidigare än vanligt och har hunnit gå ut en runda, duschat och ätit glass :) haha, det måste man ju ha en dag som denna.

Jag inväntar besök av min sötis! :D han ska ta sig till ingelstad idag så vi får se när han dyker upp! Jag orkade inte ta mig till växjö idag, så det var ju bra att andreas orkade komma hit istället :) fast om han inte hade orkat så hade jag antagligen tagit mig till honom ändå! Saknar ju honom ;)

Nu ska jag pyssla med annat, typ leta upp min lilla fläkt för det är så jäkla hett här inne i mitt rum!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0