Pooltime

Jävlar vad hett det är! Känns inte som att jag duschade innan. Men så kan det vara på sommaren :) får väl ändå duscha imon igen för jag lär få dra till korvboden eftersom att jag har en pooltid imon. Ska alltså springa omkring på ställen där det behövs, och korvboden är en av de ställena det alltid är kaos på. Men oftast så är ingen särskilt sugen på att dra in dit, så jag tycker synd om de som jobbar där inne ibland alltså! Så det är väl kanske en av anledningarna till att poolen blev till ;)

Jag hade nog dock hellre spenderat dagen i en riktig pool imon, höhö. Men 11 - 15. Det ska jag nog överleva!

Åt nyss en god hamburgare som jag fick göra eftersom att pappa kom hem med en skadad hand idag, så han kunde alltså inte gegga i köttfärsen :P men de blev faktiskt lyckade!

Nu ska jag ringa th och höra lite om denna kväll :)


Bästa th och jag i cypern för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0