Bananasplit

Heej! Jag sitter just nu och väntar på att mitt hår ska bli torrt så att jag kan sova, annars kommer mitt hår stå att alla möjligt håll imon när jag vaknar. Har egentligen inte alls tid med att sitta här, men en minut eller två kan jag väl offra. Hehe :P

Har haft två roliga helger sen senast ;P denna helgen blev kanske lite mer slapp än förra, men den var väldigt mysig! Fast när jag tänker efter så var den kanske inte så slapp för jag jobbade länge både i fredags och i lördags. Sen var jag ganska slut. Precis som nu, idag har jag också jobbat hela dagen. Nu är jag lite lagom trött på att jobba till stängning, men som tur är har jag inga såna kvällar kvar denna veckan! Om jag inte minns fel :)

Jag måste nog sova nu ändå, får strunta i mitt hår och vakna upp pigg och glad imon ist. Det är väl bättre I guess ;) höhö.


Mmm, kolla vad jag och min sötis gjorde igår! Det var hur gott som helst :D

Nej, nu blir det sleeptime. Börjar vid 9 imon och jag är inte taggad. Lägger nog upp mer bilder imon för den intresserade ;P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0