Stop to think

Gah, har värsta ont i huvudet. Jag kanske inte är helt frisk ännu! Men det struntar vi i :P Om man kollar ut genom fönstret idag så ser man en blå himmel och sol! Men om man kollar på temperaturen så inser man att det är kallt som fan! Brr.

Idag ska jag träffa min vän th! Känns som att det var jättelängesen vi sågs. Så det ska nog bli kul!

Jag känner mig lite off för tillfället. Känner mig lite stressad över min jobbsituation, är ju så gott som arbetslös efter imorgon. Men ja, det får bli arbetsförmedlingen och jobbsök en tid framöver helt enkelt. Men det finns inte så jättemånga jobb i växjö har jag fått för mig.

Nä nu orkar jag inte tänka på det där mer :P Hoppas på att helgen blir kul, och sen så får jag ta tag i mina problem nästa vecka!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0