Kallt att jobba

Det var så jäkla kallt idag på jobbet, så min förkyldning jag har fått blev inte direkt bättre! Gah, nu känns det som att jag har feber. Fast så kändes det igår med iofs :P Det var iaf grymt skönt att lämna stället vid 17.00. Haha det var väldigt lugnt och inte alls mkt att göra idag, så huvudkassören frågade tillochmed om det var någon som var intresserad av att gå hem tidigare. Egentligen var jag väldigt sugen på det med tanke på min förkyldning i kombination med en 14 gradig arbetsplats. Men, jag jobbar endast två dagar denna veckan, som för övrigt är mina två sista jobbdagar där! Så jag stannade kvar in i det sista ;P

Nyåret blev förresten lyckat! Inte för att det var igår precis, men jag har inte skrivit här sen dess ;) det blev först god middag hos th och sen blev det en fest! Som vanligt har jag inga bilder att bjuda på. Jag är inte så bra på att ta bilder på fester, dels för att jag glömmer bort det och dels för att min mobilkamera suger :P


Hihi, nu var jag så fräck att jag snodde en bild av th från nyår ;) hoppas det är okei sötvän!

Nu ska jag försöka bli lite frisk här tänkte jag!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0