Januari7

Tja! Det blev visst en tredje jobbdag denna veckan. Jag som hade planerat sovmorgon blev ist väckt vid kvart över 8. Men jag tänkte att jag lär få en hel del sovmorgnar framöver så jag sa ja till 10.30 - 17.30. Först blev jag tillfrågad att jobba 9 - 15, men eftersom att min buss till tingsryd gick i samma minut som de ringde så kunde jag inte komma förräns vid 10 isf. Och då var det inte så intressant längre och de skulle försöka få tag på någon annan. Så jag la mig tillbaka i sängen och somnade om för att sen bli väckt ännu en gång vid 8.45. Då gällde det passet som jag skrev innan, och jag sa ja och gick till bussen som gick 9.15 :P

Blablabla, jag kom på att det jag skrev var en aning ointressant för andra att läsa. Men nu orkar jag inte sudda bort allt så det får stå kvar (; det har för övrigt inte hänt något mer intressant på min dag ändå.

Men jag är glad! För nu är det snart helg igen :) Jag tror att jag är ganska frisk från min förkyldning med. Weho

Haha nä usch, jag ska försöka skriva ett lite roligare inlägg nästa gång, jag lovar (;

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0